miercuri, 10 iunie 2015

Un nou sapun al copilului interior

                      Flori si Sapunuri
                      Casa Ambrei si Mindful Soap
           
               Daca ar exista o combinatie mai frumoasa decat aceasta...
               In flori este pusa dragoste pentru unicitate,iar in sapunuri finetea sufletului...
               In timp ce oamenii sunt stresati si nu se bucura de viata ,
               Altii au in viata lor "Sapunuri si Flori", armonie si calm in viata de zi cu zi...
                E alegerea ta!

                                                         Semnat-Good Life -aka-Ambra Muresan
                   
           
         Copilul meu interior isi dorea alchimia ludica a unui nou sapun atipic.
Curajul jocului a aparut in fiinta mea, la o prima conexiune vizuala cu un brad singuratic,de talie medie, uitat parca de Mama Natura la marginea drumului, dar care nu-si nega originile si cursul firesc al vietii generand si in acest an muguri dansanti, proaspeti,cruzi,cu nuante de verde inconfundabil.
Povestindu-i soptit despre pasiunea mea si despre intentia de a include esenta lui in masa bruta a sapunului, raspunsul lui afirmativ a venit rapid dar cumva incurcat,explicandu-mi ca nu e exact ceea ce caut.
        Cu mintea in confuzie, am cules totusi cativa muguri tineri si am realizat in timp foarte scurt mesajul.El era intr-adevar parazitat de multi daunatori, in diverse stadii de dezvoltare,care mai de care umbland fara noima pe crengi sau pitindu-se ipocrit intre acele si conurile lui.
Cu parere de rau si cu gustul amar al neputintei de a face ceva spre ajutorul copacului, l-am lasat in grija elementalilor (zane si gnomi) si mi-am continuat cautarea...
Intamplarea face sa vizitez in aceeasi zi alti oameni, alte locuri si sa intalnesc un nou bradut generos,locuind intr-o gradina rodnica, retras la umbra unui nuc imens,cu un aer extrem de prietenos si jovial.
Mi-a daruit cu drag o bocceluta de muguri moi si delicati,gata pregatiti sa raspunda prezent jocului de-a sapunul...

               
       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu