vineri, 5 aprilie 2013

"Mindful Soap"- infatisari noi

Desi dupa vremea din ultimele saptamani nu s-ar spune, totusi Natura si Sinele nostru profund resimt acea scanteie vitala,acel imbold la viata si la innoire,acel Verde crud, care incepe cronologic odata cu venirea Doamnei  Primavara.
Desi iubesc zapada, ea pentru mine e un element purificator major, as invita-o sa mai stea, insa simt totodata si Natura, cum pregateste dibace acea extraordinara explozie verde.
Asa ca, zapezii ii multumesc ca a venit din plin in acest sezon,,ne-a onorat fiind asa de generoasa si ramane in sufletul meu  pana la revenirea iernii.
S-a intamplat fericit sa primesc o cantitate suficienta de urzici ,noi noute, de prin padurile valcene,care ne-au potolit nevoia intrinseca de verde dar mi-au ajuns sa fac si un macerat pentru o transa de sapun.
Si arata asa:

 Pe langa uleiurile de baza si maceratul de urzici,am adaugat ca elemente "prietenoase" cu pielea si olfactia : muuult unt de shea,ulei de musetel, ulei esential de ghimbir, lavanda,azalee, portocala dulce,salvie si fenicul.
Incrustatiile sunt din sapunurile anterioare si au fost asezate aleator, indrumata fiind de atmosfera magica a alchimiei sapunaritului.

Am omis sa postez si sapunul cu cafea,un sapun minunat ce a asteptat cuminte pe raft si pe care doar l-am admirat dar nu i-a venit randul sa apara pe blog decat acum.


E un sapun cu personalitate gingasa,are multa cafea , iar pe  uleiurile de baza  le completeaza de minune uleiul de migdale dulci si uleiul esential de cardamon.Ca toping a primit coaja de portocala,doar cat sa -l invioreze cromatic.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu