duminică, 27 septembrie 2015

Secrete impartasite de Alexia (8 ani)...

              "Mami, stii ca mai intai la gradinita si acum la scoala, am ocazia sa ma spal pe maini cu sapunuri obisnuite, lichide, ciudate, cumparate probabil de la raioanele acelea mult prea pline de ele...
La inceput eram confuza ...desi tu mi-ai explicat,dar nu seamana deloc cu ale noastre , sunt fara viata, sunt precum un  lipici colorat de proasta calitate si refuz uneori sa le folosesc.
Abia astept sa ajung acasa sa ma bucur de ce avem noi in baie...
Imi dau seama ca sapunurile tale ma fac fericita.
Nu pot spune clar ca imi place unul mai mult decat altul.
Le iubesc pe toate...
Sunt curioasa intotdeauna sa pun mana si sa-l duc la nasuc pe fiecare nou sapun ce tu il aduci pe lume...
Ca si miros sau aspect ,trebuie sa-ti spun acum, ca apreciez Socul si Macul.
Am sa-ti explic si de ce...
Socul e feminin si Macul e masculin!
Socul are efecte si adieri line, delicate, usoare dar Macul e mai puternic, mai hotarat, mai indraznet...
Eu recomand sa ne spalam dimineata cu Mac si seara cu Soc.
Pentru ca stiu de la tine Mami, ca Soarele ce rasare in fiecare dimineata are energie masculina,ne invita la actiune, iar Luna ce apare seara pe cer, e energie feminina, e eleganta si emotiva."

                                         


Pot sa le pun tuturor o intrebare: nu-i asa ca mami e uimitoare?

Acum am sa va mai spun un secret: chiar si printesele si alte personaje de basm folosesc acest sapun...
Craiasa Zapezii,ce locuieste in Taramul Gheturilor, undeva foaaarte departe, folosea Mindful Soap, de care nu se putea desparti in nici o zi.Il placea atat de mult incat si-a botezat catelul -Soap.
Nu demult insa, cei doi au ramas fara rezerva de sapun.Ce credeti ca au facut?
Au sunat la elfi, elfii zapezii (ajutoare de nadejde ale mamei mele) ce pot ajunge cu usurinta in Taramul Oamenilor.Bucurosi sa fie de folos, au alunecat grabiti printr-un portal albastru catre atelier.
Aici au gasit pachetele gata pregatite pentru ei dar suplimentar au mai luat si niste flori de-ale Radei... pe care sa le duca in dar printesei.
Acum ea si catelul ei sunt din nou fericiti si se bucura de joaca de-a v-ati ascunselea printre nametii de zapada.
                      
                                          

      Iti sunt extrem de recunoascatoare Alexia ca existi in viata mea, ca-mi oferi lectii atat de pretioase in fiecare zi, cu multa iubire si cu mult zambet zglobiu,ca ma faci sa-mi pun intrebari, ca -mi permiti sa evoluez si sa ma dezvolt cot la cot cu tine,ca ma tratezi atat de delicat in culori diplomatice,ca ma certi atunci cand ies din plaja constientei,ca ma trimiti in razvratirile tale spre zonele mele lipsite de lumina,ca ma sustii cu multa intelepciune asa cum nimeni niciodata nu a facut-o,ca-mi explici atat de frumos ce inseamna sa fii liber, ca-mi acorzi cele mai profunde imbratisari...
Te iubesc draga mea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu