sâmbătă, 31 mai 2014

Sapun de Luna plina pe axa Berbec-Balanta

O postare intarziata, ce asteapta de ceva vreme  sa vada "lumina blogului" .

Acest sapun e inspirat oarecum de energiile sofisticate percepute de mine atunci cand Luna Plina a fost pe axa Berbec -Balanta.
Cu siguranta ele se pot "regasi " inca , profund incastrate, in masa fiecarei bucati ale acestei transe.
Am simtit nevoia sa dau frau liber copilului interior sa se joace,sa materializeze vise de iarna, sa alchimieze diferit o formula veche, sa experimenteze un nou sapun  sub privirile discrete ale bunicii Luna.
Patrunsa de citirea in stele a Adinei ,prietena mea draga -http://adinafenechiu.blogspot.ro/2014/04/luna-plina-pe-axa-berbec-balanta-am intrat constient in rezonanta cu ea si cu ceea ce se intampla in ceruri .
Cert este ca rezultatul a fost  un sapun fin, delicat, elegant, cu aroma ferma , puternica ,inalta, pe care incerc sa-l descriu:
~Lamaia  il face jovial, ii da umor, spirit ludic, eteric intr-un fel
~Cuisoarele  ii dau aerul picant, dinamic, cu o tenta cruda ce asteapta sa fie descoperita
~Eucaliptul insa il impamanteaza,ii da nota grava, serioasa si calma
~Scortisoara ii adauga "tusa finala",il incalzeste,ii da o nota olfactiva remarcabila.
Privindu-l, adulmecandu-l, atingandu-l, admirandu-l imi dau seama ca practic acest sapun vorbeste de prietena mea si o poate descrie in detaliu.
Asa ca acest sapun e sapunul Adinei! Ne putem conecta la ea, la fiinta ei minunata, doar folosind acest Mindful Soap.

                            



Multumesc Adina ca ai prilejuit o asemenea rezonanta, ca imi revelezi atat de frumos de fiecare data evenimentele astrale a caror energie o putem redescoperi apoi in transele de sapun.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu