marți, 12 august 2014

Sapun de Luna Plina pe axa Leu -Varsator

           Am reusit sa fac "magie"din nou asupra lui Mindful Soap si s-a nascut o noua transa la Luna Plina.Nu stiu cat conteaza aceasta axa Leu -Varsator, nu stiu daca e o luna plina mai speciala decat altadata in aceasta pozitie, insa mie mi-a facilitat o constientizare importanta pentru evolutia mea ulterioara.
Atat timp cat reusesc sa alchimiez Mindful Soap, sa combin subtil la nivelul lui cele 4 elemente (aer, apa ,foc, pamant) originare, fundamentale ,sa-mi metamorfozez trairile in sapun, oare de ce nu as putea fi magiciana propriei vieti? De ce nu as putea transforma toate zbaterile, suferintele,temerile, impotrivirile,nevoile mele de teama, abuz sau vinovatie, sursele dramelor interioare in lumina si bucuria de a exista in fluxul miraculos al Vietii, indiferent cum se arata el: mai lin sau mai accidentat, fredonand a melodie pianissimo sau una zgomotoasa!
Depinde doar de mine...
Postarea Adinei a dat sens miscarilor din strafundurile mele dar si dinamicii de pe "campul" astrelor supravegheat atent de mandrul Soare si de prezenta eleganta a bunicii Luna.


                               The beauty of the full moon rising, like this 'supermoon' in May 2012, is one of the most stunning skywatching sights not to be missed. Credit: Andrew Fazekas
                     

 http://adinafenechiu.blogspot.ro/2014/08/luna-plina-pe-axa-leu-varsator.html
                                        
 
Sapunul contine:uleiuri si unturi saponificate de masline, floarea soarelui,ricin, cocos, palmier, cacao, shea,decoct de lavanda (recolta 2014 din gradina Adinei de la Bran),ulei de catina,uleiuri esentiale de scortisoara, portocal dulce, oregano si mandarin verde. 
                                   
                                  























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu