miercuri, 3 iunie 2015

Directia noua cu miros de lavanda...


                                                    "Prietenia este una din mangaierile vietii."
                                                                                           Gala Galaction

"Vreau sa impartasesc cu voi povestea mea si a Mindful Soap by Anamaria Sanduta pentru ca este o experienta transformationala pt care sunt recunoscatoare.

Joi, m-am intalnit cu Ana la o limonada yummy-cioasa cu aroma de pepene galben. Mi-a daruit un sapun simplu, dar frumos ambalat, si a inceput sa imi spuna cum s-a apucat sa faca sapun (care nu e doar sapun), cum fiecare sortiment are o poveste si care este, de fapt, menirea acestui sapun.

Vedeam in fata mea un om care radia de emotia creatiei lui, care traia bucuria de a o impartasi din suflet cu mine si m-am emotionat profund. Am simtit atunci sa miros sapunul primit si, instant, am inteles de ce spunea ca nu e doar sapun.

Mi-a spus, cand mi l-a daruit, ca a simtit ca mi se potriveste. Mirosindu-l, am inteles de ce. M-a purtat inapoi in copilarie, pe cand miroseam in liniste hainele din dulap, printre care mama punea crengute de lavanda. Si apoi in Provence, unde viata pare sa abunde in culori, liniste, arome si bucurie.

Si am realizat, instant, ca directia noua spre care merg acum in viata mea este exact aceasta: o viata cu miros de lavanda, cu liniste, culoare, timp, bucurie si arome.

De fiecare data cand am folosit catifelatul si prea-frumos mirositorul sapun in aceste 3 zile, m-am conectat la dorintele mele cele mai profunde. Iar senzatia extraordinara de viu si proaspat pe care mi-a lasat-o, m-a facut sa ma simt feminina, calda si jucausa.

Intr-adevar, Ana nu creaza si daruieste sapun. Ci constientizare, trezire, armonie si energia vietii.

Multumesc din inima draga Ana pentru ca ai impartasit cu mine superba poveste si pentru bucatica de magie pe care mi-ai daruit-o."


Asta imi scria acum ceva vreme Simina Marga Porosnicu si ca atare, sapunul cu lavanda va avea cred pentru totdeauna imaginea ei...
Probabil ca Drumul nou pe care se inscrie  are si zone de indoiala ,mici ce-i drept , precum insertiile sapunului de ciocolata, dar lumina lui e una evidenta si razbate puternic din albul,curatenia si prospetimea de lavanda a intregului.

Multumesc Simina!

                                                   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu